Reklamace

V případě, že vám doručené zboží nevyhovuje, máte právo jej do 14 dnů vrátit bez udání důvodu. 
Pro uplatnění reklamace nás prosím kontaktujte na emailové adrese info@ejavejo.cz

Vaší reklamací se začneme zabývat do 24 hodin (pondělí-pátek) od přijetí emailu.

Do emailu nám napište:

  • číslo vaší objednávky
  • důvod reklamace (pokud se jedná o vrácení zboží v ochranné lhůtě 14 dní, důvod psát nemusíte).
  • způsob, jak si přejete reklamaci vyřešit (výměna zboží, vrácení peněz)
  • číslo vašeho účtu (pokud požadujete vrácení peněz)


Z důvodu, že se u nás liší adresa podle způsobu řešení reklamace (výměna zboží kus za jiný kus se posílá na jednu adresu, vrácení zboží zase na jinou), konkrétní adresu, kam nám zboží zaslat, vám dáme vědět až na základě způsobu, o jaký druh reklamace půjde. Nechceme totiž, aby se řešení reklamace zbytečně protahovalo z důvodu, že balíček pošlete na špatné místo.

Pokud půjde o vrácení zboží v rámci 14 denní ochranné lhůty, hned jak od vás balíček obdržíme a zboží bude zkontrolováno, okamžitě vám vystavíme dobropis a peníze zašleme zpět ještě tentýž den.

 

Design šablony vytvořil Shoptetak.cz & Tomáš Hlad.